Продужени боравак јемодел који ОШ „Учитељ Таса“ пружа родитељима 1. и 2. разреда. То је продужени дневни рад након (или пре)
редовне наставе. Са ученицима у продуженом боравку раде 2 учитеља од којих
свако води по једну групу на нивоу разреда. Групе се деле по одељењима у
зависности од броја пријављених ученика.Нпр. једна група(I1, I2, I4)
и друга група (I3, I5). Основни задатак продуженог
боравка је израда домаћих задатака уз проверу истих од стране учитеља. Поред
израде домаћих задатака ученици свакодневно имају радионице и спортске
активности које се реализују у школском дворишту, када то временске прилике
дозвољавају (зими ученици играју друштве игре: монопол, карте, шах, лего коцке,
стони фудбал, домине, не љути се човече).
Зашто се родитељи опредељују за
продужени боравак?
- Израда домаћих задатака уз проверу
учитеља
- Свакодневне спортске активности
- Занимљиве радионице
- Неговање другарства
- Стицање радних навника
- Исхрана Пчелице ( доручак,ручак, ужина
по избору родитеља)
ДНЕВНИ РЕЖИМ РАДА ПРОДУЖЕНОГ БОРАВКА
КАДА ЈЕ НАСТАВА ПРЕ ПОДНЕ
700 – 715јутарње
прихватање ученика
715– 740хигијенска
припрема за доручак и доручак
740 – 745одвођење
ученика на наставу
745- 1120боравак ученика на редовној
настави
1120 – 1200прихватање ученика и договор о раду
1200 – 1230хигијенска припрема за ручак и ручак
1230 – 1330рекреација и боравак на ваздуху
1330 – 1445самосталан рад ученика и израда домаћих
задатака
1445 -1500хигијенска припрема за ужину и ужина
1500 – 1530радионице (музичка, језичка, математичка и
ликовна)
1530 – 1600игре по избору ученика
КАДА ЈЕ НАСТАВА ПОПОДНЕ
700 – 800прихватање деце и активности по избору
ученика
800 – 830хигијенска припрема за доручак и доручак
830 – 945самосталан рад ученика и израда домаћих
задатака
945 – 1030радионице (музичка, језичка, математичка и
ликовна)